اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

تقدیم به گل همیشه بهارم

1392/12/9 14:02
نویسنده : ஜمریمஜ
93 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست های گلم ایناز جونم عادت بدی پیداکرده مدام دستشو توحلقش میکنه یه کمک اساسی احتیاج دارم مرسی اگه کمکم کنید......

niniweblog.comniniweblog.com
مامان های مهربون من هرچی سعی میکنم عکس 1سالگی ایناز عسلی رو بزارم نمیشه دوستام هم دیگه به من کاری ندارند
niniweblog.com
مامان های گل و نی نی های مهربون  به مام سربزنید اگه شما مارو دوست ندارید ماشما رو خیلی خیلی

دوست داریمniniweblog.com

 

از ایناز بگم که چیا بلد شده::niniweblog.com

ایناز جون بلد شه بگه کلاغ پر مامان قربون پرگفتند بشهniniweblog.com

ایناز جونم بلد شه بگه علو  حتی تونسته 10قدم اولیشو بردارهniniweblog.com

دختر ماهم دیگه میتونه اسم اجی رو صدا کنهniniweblog.com

ناناز جونم دیگه میتونه خودش بلند شهniniweblog.com

ناناز گلم خیلی قد کشیدهniniweblog.com

دختر ماما دیگه میتونه بگه دد بابا مامان اجی و حتی اسم منو میگه میم یعنی مریمniniweblog.com

اما امان از چشم شور نینیم خیلی لاغر شده من نبینم لاغریتو من نبینم غمتو مامانیمniniweblog.com
niniweblog.com
با یه دنیا قلب تقدیم به تو

پس مامان های گل و نی نی های ناز خیلی خیلی پیشاپیش عیدتون مبارک منتظر حضور گرمتون هستم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان دلسا
26 اسفند 92 12:35
وای چه دخمل نازی خدا حفظش کنه ما هم شما رو دوست داریم ابجی جونی آیناز رو هم خیلی دوست داریم.
ஜمریمஜ
پاسخ
سلام تشکر بابت نظر پر مهرتون