اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

یه کوچولو عذر خواهی

1393/3/8 15:30
نویسنده : ஜمریمஜ
338 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید مامانا من اونقدر غرق نوشته هامیشدم که بعضی وقت ها به جای اینکه بگم آجی یا خواهرم مینوشتم مامانیم یا نینیم ولی به اطلاعتون برسونم آیناز خواهرمه ببخشید ***امادیگه همیشه افتخار میکنم خواهرمه واین اشتباه رو مرتکم نمیشم  که بنویسم مادرشم  یادتون باشه من خواهر گوگولکی هستم و به نمایندگی از مامان گلم و پدر گلم این مطالبو مینویسم  بازم معذرت که  بعضی وقت ا اشتباه میکردم آخه فکر میکردم اگه بگم  خواهرشم واین وبو اداره میکنم به هوادارای وب لتمه میخوره و دیگه بامن دوست نمیشند اما بعد از یکم گذشت وقت فهمیدم اشتباه میکردم و دوستای خیلی زیادی پیداکردم خواهرم دوستت دارم ***پو

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیکــو
8 خرداد 93 17:13
ஜمریمஜ
پاسخ
مامانیش و سیدمحمد
16 خرداد 93 14:45
چ خواهر گلی ...موفق باشی