اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

نسیم سحر خیز

1393/3/8 15:02
نویسنده : ஜمریمஜ
294 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ای نسیم سحر خیز من

هرروز که میگذرد بزرگتر میشوی و من به این می اندیشم که  چه طور امکان دارد لحظه لحظه و ثانیه ثانیه عمرم با مامان و بابا گفتند جریان داشته باشد*

چطور میشود که من با صدای جیغ تو صبح ها سحرخیز شوم و برای دیدنت از جای برخیزم*

چطورمیشود که شب ها به خاطر تو بیدار بمانم و چطور میشود که به خاطر تو سکوت کنم که مبادا از خواب شیرینت بلند شوی*

niniweblog.comآیناز من با تو فقط  میتوان :شور سحرخیز بودن را،نرمی نسیم صبحگاه را،صدای جیک جیک گنجشکان را،محبت آفرینش را،خالق هستی را،نظم طبیعت را،صدای عاشقانه بلبل را و الله اکبر اذان را به خوبی حس کرد***این متن و ازطرف مامان به تو خواهرکم نوشتم چون حس و شور مامان نسبت به تو  اونم دم صبح رو با چشمام اینجوری حس میکنم **نفسم

 

پسندها (4)

نظرات (4)

نیکــو
7 خرداد 93 17:40
عزیزم برای اینکه خوب باز شه برات این قالبت اول از همه برو تو قسمت تنظیمات وبلاگ قسمت اسکریپت های اختصاصی تمام کد هایی که داری رو پاک کن بعد قالب رو بزار اینجوری هم سریع تر هم کامل تر باز میشه
نیکــو
7 خرداد 93 17:51
عزیزم تمامی قالب ها رایگانن رو دانلود که کلیک کنی می تونی کد رو کپی کنی ..چرا آیناز جونم مریض شده ایشالا که زودی خوب میشی خاله
مامانیش
7 خرداد 93 22:01
سلام ان شاالله خیلی زود زود خوب میشن دخملی مرسی
نیکــو
8 خرداد 93 14:37
نه عزیزم چیزی بین ما تغییر نمی کنه مرسی نیکو جون واقعا حالم خوب شد