اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

بازهم ببخشید

1392/10/28 16:41
نویسنده : ஜمریمஜ
96 بازدید
اشتراک گذاری

خیلیی خیلی از دست خییییییییییییییییلللللللللللی از دوستام ناراحتم از اولم توی نینی وبلاگ کسی با من نینی جونم ایناز خوب نبود یعنی انقدر من بدمتعجبوقت تمامچشمگریهدل شکسته

بازهم میگم اگر من عکس نمیزارم چون مشکلی دارم همین روزها حل میشهقلب
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*|
*
*

یه عالمه ستاره تقدیم به******* به مامانهای گل که دیگه دست از قهر با ما برمیدارن وبا نظرهاشون مارو شرمنده میکنند*****

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی پوریا
9 بهمن 92 14:13
ایناز جون تولدت با کمی تاخیر مبارک...
ஜمریمஜ
پاسخ
مرسی مامانی پوریا جون
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
6 اسفند 92 20:27
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
ஜمریمஜ
پاسخ
مرسی عزیزم خوشحال شدم
درسا
7 خرداد 93 12:07
سلام مریم خوبی؟ وبت عالیه آیناز هم خیلی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . خوشگله درسا جان مرسی عزیزم *