اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

نظرات (8)

نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 15:07
ای جونم مبارکه .. حتما خبرم کن با آدرس جدید لینکتون کنم یه کار مهم دارم باتون حتما زود به سراغ وبتون برید
ملیکا
25 اردیبهشت 93 11:18
چه نازاست لطفا من را لینک کنید حتما حتما مسسسی
نیکــو
31 اردیبهشت 93 21:58
مریم جان ..من نمی دونستم تو خواهر آیناز جونی و خوب متوجه نشدم حالا یعنی وب پرنسس صورتی رو دختر عمت اداره می کنه یا شما ؟؟اما میدونی عزیزم نگران بازدید ها نباش همیشه اولش که وب می سازی بازدید ها خیلی کمه و کم نظر میدن ..اونطور که دیدم لینک هاتون خیلی کمن ..معمولا بیشتر اینطوریه که خودت به وبلاگ های مختلف سر میزنی و اونا هم در جوابت میان و نظر میذارن بعد که کم کم دوست شدین بهتون مرتب سر میزنن.. اصلا جای ناراحتی نداره به نظر من مهم اینه که خاطرات آیناز کوچولو رو براش ثبت می کنی حالا چه تو این وب چه تو دومیه فرقی نمی کنه اما کاش خاطراتش رو یک جا بنویسین و خودت بنویسی .. به هرحال هرکمکی از دست من برمیاد براتون انجام میدم چشم
ஜمریمஜ
پاسخ
من اداره می کنم
بابا و مامان
6 خرداد 93 14:41
مامانیش
6 خرداد 93 16:25
سلام مرسی ب وب پسرم سر زدین بازهم میایم
مامان یاسمین
6 خرداد 93 17:31
کاشکی عکسای بیشتری بزارید از دخملی چشم خاله عکس هم میزاریم*
نیکــو
6 خرداد 93 19:59
سلام عزیزم ..ببخش من الان کامل فهمیدم ایشالا که همه چی رو به راه بشه گلم لینک ها رو دیدم عزیزم خیلی خوبه بازم میام پیشتون مرسی خاله نیکو کسری رو ببوس
نیکــو
6 خرداد 93 20:05
راستی دوستم چرا از این قالب های زیبا و رایگان استفاده نمی کنید ؟؟؟ فک کنم این قالبتون دیر بالا میاد ..روش عوض کردنشو بلدین که ؟؟ اگه نه بگین براتون توضیح بدم این آدرسشه ..کلی قالب دخترونه ی صورتی خوشگل هم داره http://lilitheme.niniweblog.com/ ممنون خاله نیکو حتما خودم بلدم خاله جون *