اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

بازهم مینوسم شعری را برای تو×××××ای تک ترین کبریت فانوس های خواهر

1392/7/11 14:47
نویسنده : ஜمریمஜ
263 بازدید
اشتراک گذاری
تمام فانوس های دریای دلم را به تو تقدیم میکنم****تا تو نیز هم مانند خورشید که به ادمیان نور عطا میکند دریای بیکران دلم را پاک از هیچ گونه بدی پلیدی و روشن از نور خودت سازی ای ای زیبای من فانوس های در یایی دلم خاموش مانده اند ای کاش می امدی و میگفتی من صاحب فانوس هایم ***** ای تک ترین کبریت فانوس های من خواهر من مهروی من ایناز من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

♥ نیم وجبی ♥
24 مهر 92 13:11
ای جاان چقدر با احساس نوشتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 آبان 92 13:18
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا که علي نور بود سايه ندارد عيد غدير مبارک
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
11 آذر 92 0:33
تولدت مبارک عزیزم
ஜمریمஜ
پاسخ
ممنون اما تولدش دی ماهه ممنونم
مامانی درسا
11 آذر 92 1:55
زیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت شاد باشی
ஜمریمஜ
پاسخ
ممنون اما تولدش 1 ماهه دیگست...