اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

عسلک من شعری برای تو

1392/3/11 20:19
نویسنده : ஜمریمஜ
183 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک خوشگل
بشین کنار دل من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
دختر ناز و خوب من
نازنین محبوب من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
عروسک خوشگل
بشین کنار دل من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
دختر ناز و خوب من
نازنین محبوب من
شب شد لالا کن
شب شد لالا کن
سر شبی عروسک من
تو دل مامان و بابا
خودش رو جا می کنه
می ره لالا می کنه
سر شبی عروسک من
تو دل مامان و بابا
خودش رو جا می کنه
می ره لالا می کنه
نه دیگه گریه می کنه
نه دیگه دعوا می کنه
نه مثل بچه های بد
داد و غوغا می کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

♥ نیم وجبی ♥
17 خرداد 92 14:31
ماشالله به این عروسک نازو تپلی وای لپاشو هزار ماشالله گلم مرسی که سر زدین به ما منم شما رو لینکتون کردم
مامان الناز
18 خرداد 92 8:22
هزار ماشاله چه خانم خوشگلی مرسی مامانی اومدی پیشم خوشحالم دخترم یک دوست جدید پیدا کرده
مامان الناز
18 خرداد 92 8:23
و چه مامان هنرمندی که برای خوشگل خانم شعر قشنگی گفته

مرسی شعر زیادجالب نیست اما نظر لطفتونه
مامان ایناز
18 خرداد 92 9:48
دخمل نازی دارین خدا حفظش کمه


مرسی عزیزم ماچ]


من یکس برای مهدیس
21 خرداد 92 14:47
سلام من مهدیس هستم البته کسی که برای دختری که حتی سنشم نمی دونم فقط میدونم خیلی نازه وب نوشته رابطه ای طولانی خواهیم داشت

مرسی گلم منتظرم اومدم سر زدم