اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

داستان تو

1392/1/29 11:15
نویسنده : ஜمریمஜ
111 بازدید
اشتراک گذاری

گلک امروز جیغ میزنه خیلی شکمویشکموی شکمو همه ی خانواده دوستش دارند کوچو منم دوست دارم هم اکنون که دارم مینویسم جیغ میزنه عزیزم چی دوستون دارم اگه میشه اون همه خواهش و ب÷زیرید امیدوارم شمام ملوسک و دوست داشته باشید ملوسک من برای تو داستانیدیگر می نویسم تا روزگاری بماند راستی قابل توجه کسانی که سوال کردند من کلاس ششم دبستان هستم و خواهرم ١١ سال تفاوت سنی بامن دارد بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
29 فروردین 92 11:57
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


مرسی وارد شدم