اینازایناز، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

❤برای دخملی ایناز❤

دوست دارم

1391/12/28 11:12
نویسنده : ஜمریمஜ
121 بازدید
اشتراک گذاری

تو مغازه ي قلبم تنها گلي هستي که روش نوشتم

دست نزنيد ، فروشي نيست

************

میدونی محبت یعنی چی ؟ م = من ح= حالا ب=

به یاد ت = توام

**********

هميشه وقتي مهموني ها تموم ميشه، حس غريبي

دارم… چه برسه به اين دفعه که مهموني


خدا داره تموم ميشه

************

میدونی LOVE یعنی چی ؟

 

L = لنگه تو پیدا نمی شه

 

O = عمرمی

 

V = وجودمی

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ستایش و ساجده
1 فروردین 92 12:30
سلام اینطور که من متوجه شدم شما برو تو مدیریت وبلاگت قسمت ثبت در موتورهای جستجو گر اینجا اسم وبلاگ و آدرسش رو ثبت کن وقتی تو گوگل سرچ کنی میاد بازم اگه کمکی ازم برمیاد درخدمتم
هیراد و عمه لیلاش
2 فروردین 92 21:19
عزیزم عیدتون مبارک کوچولوی نازی دارید خدا حفظش کنه
الناز
8 فروردین 92 0:07
سلام سال نوتون مبارک آینازجووون خیلی نازوخوشکله خدا حفظش کنه میبوسمش